Reklamacije

Reklamacije

Prilikom prijema narudžbine, dužnost kupca je da izvrši vizuelni pregled paketa i da ukoliko primeti oštećenja, odbije prijem istog i obavesti prodavca putem telefona. Ukoliko je roba unutar paketa fizički oštećena, potrebno je da kupac u roku od 24h od prijema paketa kontaktira kurirsku službu kako bi se napravio zapisnik. U slučaju da je roba fizički neoštećena, ali neispravna, potrebno je da nas kontaktirate kako bismo rešili reklamaciju.

Kupac može bez obrazloženja vratiti proizvod prodavcu u roku od 14 dana od dana prijema, ukoliko proizvod ne odgovara tehničkoj specifikaciji, pri čemu je potrebno popuniti obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu. Prodavac se obavezuje da izvrši povraćaj novca uz dostavljeni fiskalni račun. Ukoliko je proizvod mehanički oštećen, prodavac nije u obavezi da izvrši povraćaj novca. Proizvod je potrebno vratiti u originalnoj ambalaži. Troškove povraćaja robe snosi kupac. 

Povraćaj robe

Kupovina putem našeg Web sajta www.knx-shop.rs smatra se prodajom na daljinu po Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS" br. 62/14).

Krajni kupac (potrošač) može bez obrazloženja vratiti proizvod prodavcu u roku od 14 dana od dana prijema ukoliko proizvod ne odgovara tehničkoj specifikaciji i nije korišćen, pri čemu je potrebno popuniti obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu. Prodavac se obavezuje da izvrši povraćaj novca uz dostavljeni obrazac u roku od 14 dana od dana prijema robe od kupca. Ukoliko je proizvod mehanički oštećen, prodavac nije u obavezi da izvrši povraćaj novca. Proizvod je potrebno vratiti u originalnoj ambalaži, sa fiskalnim računom i garantnim listom (ukoliko je izdat). Troškove povraćaja robe snosi kupac.

Ukoliko kupac ima prigovor na saobraznost robe postupak je sledeći:

  1. kupac je dužan da proizvod dostavi lično u našem maloprodajnom objektu ili nas obavesti kako bi organizovali preuzimanje robe kurirskom službom,
  2. da nam uz proizvod (poželjno u original ambalaži) dostavi i original fiskalnog računa, garantni list (ukoliko je izdat),
  3. da nam opiše neispravnost i kako je došlo do kvara.

U roku od 8 dana od prijema reklamiranog proizvoda prodavac je dužan da obavesti kupca o načinu rešavanja reklamacije.

obrazac reklamacioni list